Kızlar ben 34+2 günlük erken doğum yaptım bebeğim prematüre 2.500 kg doğdu göğsümü hiç emmedi sütümü sağıp biberonla veriyorum ama sütü çok az içip bırakıyor ama mama yapıp verdiğim zaman çok içiyor ben bile şaşırıyorum mamayı daha çok sevip içiyor ama sütüm boşuna akmasın die sütümü sagip mamayı sütümle yapıp versem olur mu hem anne sütüde alır yapanlar varmış aranızda yapan var mı