34+6dayım vajina ağrısı kasık ve bel ağrısı çekiyordum hastaneye gittiğimde 2cm açıklık olduğunu öğrendik. Nstde sancı çıkmadı, doktorum haftasının da ilerlediğini artık risk olmadığı için ciğer geliştirici vurulmasına gerek duymadığını söyledi. Ama burada okuyorumki bu haftalarda hep iğne vuruluyor. Sizce neden gerek duymamıştır.