umutttttt Kızlar 17. Haftamda hafif hisetmeye başladım. Bir haftadır çok düzensiz bir gün tekme atıyo 4 gün atmıyo mesela ilk gebelik olduğu için tecrübesizim acaba bu haftalarda böyle mi olur
casminnss umutttttt endişelenmeyin normal bu durum. Sizin hissetmemeniz onun hareket etmediği anlamına gelmiyor. Çok küçük olduğu için zamana ihtiyacı var :)
Nry0682 umutttttt 19 haftalıgım hala bisey hissetmiyorum🙄Sadece göbek deligimde zaman zaman pıt pıt bi atım var bebekmi damarmı bilmiyorum
mucizem09_ umutttttt normal canim ben de 17de hissettim kasiklarda suan 23+3 gunluk hissediyorum ama cok degil bi iki sefer bazen cok hareketlo oluyor bazen tam tersi