Kızlar günaydın, birşey Merak ediyorum mesela doktora artık çok sık gideceğiz ya her gidiş her kontrol için muayene ücreti ödeyecek miyiz? Burada okuyorum işte doktor 2 gün sonra tekrar çağırdı haftaya tekrar çağırdı vs. Her gidişte ayrı ücret mi olacak? Benim eşim çok irdelemez öder çıkar ama saf gibi de olmayalım diye merak ediyorum 😂😂