Burdabirivar1 gebeliğim boyunca her gün sabah en az 1 saat akşam 1 saat şeklinde yürüdüm tempolar o an ki durumuma göre değişiyordu ama ortalama günde 5 km yürüyüş yapıyordum diyebilirim ve 20. Haftadan sonra sürekli temizlik yaparken çömel kalk çok yaptım tabiki bunları doktorum izin verdiği için yapıyordum 👍🏻 ben bunlarında faydasını gördüğümü düşünüyorum açıkcası. Şimdi yine hamileyim 21+2 yiz şuan. Tekrar aynı rutinle devam etmeye çalışıyorum bakalım bu sefer ki doğum nasıl olacak 😀 siz kaçıncı haftadasınız