Hamilelik süresince emzirmeye devam edilebiliyor,doğum yaptıktan sonrada her iki bebeği emzirebiliyorsunuz bunada tamdem emzirme deniliyor.İnternet elinizin altında bilmeyen arkadaşlar hemen olumsuz yorumları fişek gibi atıyor.Biraz araştıralım.Bilgi sahibi olup öyle yorum yapalım.