Edaka Merhaba güzel anneler ben normal doğum istiyorum ama o kadar çok korkuyorum ki 😒 bide etrafım daki insanlar 2 ye bölünmüş kafamı karıştırdılar şimdi napcam bilmiyorum çok korkuyorum bana akıl yardımcı olunnn
Denizyildizii Edaka etrafındaki insanlara bakma doktorun sana yol gösterir merak etme. Ben kendim sezaryen istedim bana neden sezaryen normal doğursana diyenler falan oluyordu dedim ki ben bu konuda konuşmak strese girmek istemiyorum. Benim tercihim bu yani kimseyi konuşturmazdım. Sende öyle yap doğum konusunu konuşturma yanında herkes saçma sapan şeyler söylüyor kafa karıştırıyorlar. Doktorunla herşeyi konuş cnm korkun varsa söyle o seni rahatlatır. İnşallah sağlıkla alırsın kucağına❤️
HavvaK Edaka İna May’in DOĞUMA HAZIRLIK REHBERİ Dr Gülnihal Bülbül DOĞAL DOĞUM Dr Hakan Çoker DOĞAL DOĞUM Mongan Yöntemi size tavsiyem onun bunun dediğiyle değil de kendi okuyup araştırmalarınızla karar vermeniz. Ve bu kitapları muhakkak okumanız. birde sizden ricam kimsenin doğum hikayesini dinlemeyin ❗️
zeytinkiz Edaka Bendeeeee 🤭 ilk hamileliğim ama özele giderken doktoruna konusmustum bu durumu. Vücut normal doguma entegre ben herzaman normali tavsiye ederim demişti. Sonra kendimi hep normale alıatırmaya calısıyorum 23+6 yım daha ben 🤭
Edaka Denizyildizii ilk normal doğumda rahim çok mu genişliyor acaba eski haline dönmüyormuş bi bilginiz var mı
Edaka suscarparimm yani evet ama korktum bana diyorlar ki dikiş tutmuyor rahim asla eskisi gibi olmuyo genişliyor çok kötü oluyo
senell HavvaK Ben ilk yazdığınız kitabı okuyorum. Gerçekten de çok faydalı. Zaten okurken insan doğal doğumu zihninde normalleştiriyor, psikolojisi rahatlıyor.
idiloska Edaka alınan kilo, çatı, bebeğin dönüşü ile bağlantılı benim durumum, evet normale uygun ama çatı ve bebek duruşuna bakmadan bişey diyemem, dönmemiş bir bebeği müdahale ederek döndüremem dedi, daha 33′teyim bakalım nolucak.
Ysmmmnn Edaka ilk önce hayrlı doğumlarınız olsunnikiside doğum şekli hiç kokrmayın bol bol dua edin allah yardımcınız oluyor
suscarparimm Edaka Rahim kendini toparlıyor elbette ama kızlık zamanında ki gibi olması zaten beklenemez dikiş tutuyor tutmaz olur mu acısıda zaten kucağınıza alınca geçer korkulacak kadar kötü değil açıkcası sezeryanın acısı bana göre daha ürkütücü nacizane fikrim
zeytinkiz Edaka daha erken diyordur. Benımlede konusmuyor Du sonra benı devlete sevk etti buraya gelme devlete git çam sakuraya dedi tam teşekküllü oldugu için dogumda komplikasyon olsada hemen müdahale edilir dedi. Bizde ozman konustuk 15.haftamda falandım. Bebekde ense kalınlıgı var down sendromu olabilir falan diye devlete git dedi. Yoksa tabii erken yani bizde konusmuyorduk.
Denizyildizii Edaka cnm mutlaka genişliyordur ama artık eskidi gibi değil yani herşey çok gelişti. Dikiş atıyorlar eski haline getiriyorlar. Ayrıca vajina daraltma ameliyatları da var Sorun olacağını sanmıyorum o yüzden.