mommy_bee Bibebisgordumsanki ayrı bebek camasir sepeti aldım ben ve çamaşırlarını da ayrı yıkadım oyle de yapacağım en azindan azından 6 ay dikkat ederim.
haziranin25i Bibebisgordumsanki kapısının arkasına bez sepet astım. Tüm kirlileri orda birikiyor ve toplu bir şekilde yıkanıyor 🤗💜
Bibebisgordumsanki haziranin25i o şekilde de mantikliymis ama ben kisin kendi yanimda yatircam oyle zor olur benim icin ama bi şekilde ayri biriktirmeyi netlestirdim teşekkür ederim
Mom54544 Bibebisgordumsanki Bim e cuma günü çok amaçlı kutu geliyo ondan almayı fusunuyorum 60 cm di boyu kapaklı düzenleyiciler de gelecek onlarla takım yapmayı düşünüyorum inşallah
haziranin25i Bibebisgordumsanki kendi yanında yatırmakla ne ilgisi var onu anlamadım 🙄 Bebeğimin oda kapısının arkasında duruyor ❤️🍭
Mom54544 Bibebisgordumsanki Aynen 21 i gösteriyodu sitesine bak istersen organizerler de uygun geldi bana internet sitelerine göre baktım araştırdım gitsem mi gitmesemmi diye de gitmek istiyorum cuma günü inşallah
Bibebisgordumsanki haziranin25i Onun odasini kışın kullanmiycam yani gir çık olmasin diye dedim yanlış anlamayin. Yoksa gayet kullanışlı bir çözüm
haziranin25i Bibebisgordumsanki kışın doğum yaptım bende odasını sadece çamaşır kurutmak için kullandım. Ama yinede kirli çamaşırları kapısının arkasında ki bez sepette birikti 💜 ilk 6 ay yanımda yatırıp sonra odasına geçiş yapacağım 🤗💐