Merhabalar, forumda dolaşırken 17 mayis pazartesi için doğuma girecekleri gördüm. Dertleşelim konuşalım istedim. Nasılsınız neler hissediyorsunuz. Ben çok karmaşık duygular içindeyim inşallah sağlıkla bebeğimizi kucağımiza alalım, evimize gelelim. Tek isteğim sanirim bu