Senayyalcin öncelikle maşallah tebrik ediyorum darısı bize 🧿 ikinci sezeryanımı olucam nasipse ilkinde bir hafta sonra tatlı tatlı kaşınmalarım başladı dr sordum çok iyi iyileşmeye başlıyor demişti bu süre kimisinde doğumdan 15-20-25 gün hatta 40 günü bulabiliyor demişti bana yeşil mercimeği kaynat kaşık kaşık ye demşti çabucak iyileşmesi için tavsiye ederim yiyebilirsiniz 🌸