Sblatc Hamileliğimin ilk haftalarında beri yemek yedikten sonra karnımda aşırı şişkinlik ve gaz oluyo. 11.haftaya girdim hala aynı nasıl geçer acaba bi çözümü var mı? Akşam yemeğinden sonra sabaha kadar geçmiyo biraz ağrı da yapıyo
_Nurr- Sblatc büyüyen rahim baskı yapıyor yavaştan, ilerde de olacak sadece geç yememeye özen gösterin 🙏🏻