Elifacar ben geçen perşembe 12+2de kontrole gittim hem ikili tarama testi yapıldı. Fakat doktorum çok garantici o yüzden cinsiyetle ilgili tahmin bile yapmadı emin olunca söyliycem bi sonraki kontrolünde kesinleşmiş olur dedi 😊 o kontrol de taa 21 temmuzda 😁 bazen diyorum 14. haftada başka bi doktora mı görünsem diye 😂 çalışmıyor olsam kesin devlete giderdim şansımı denemek için 😁 seninki de en azından tahminde bulunabilir belki benimki gibi yapmaz ☺️