Seyma91 serklaj yapıldı mı peki? Ben de serklaj var şu an o yüzden kalkma iznim olabilir. Eğer serklaj ya da pessar gibi bir şey yoksa 30a kadar yatmanız mantıklı gibi okuduğum gördüğüm kadarıyla. Hatta serklajı olanlar bile yatabiliyor 25in altındaysa çünkü. Yani ben kalkıyorum ama temkinli davranıyorum mesela bazen haftalık bile kontrole gidiyorum çünkü çalışıyorum bir sıkıntı olur farketmem diye. Çok ayakta kalmamaya çalışıyorum ve aslında çokta oturmamaya. 1 saat oturup 10dk yürüyüş şeklinde yapıyorum doktorumun önerisi bu şekilde. Eğilme kalkma yapmıyorum keisnlikle ama. Yani çoraplarımı falan eşim giydiriyor, yemek vs eşimle beraber yapıyoruz ben genelde oturarak soğan vs doğrama gibi şeyler. Aklıma gelenler bunlar sormak isteidğiniz özel bir şey varsa aklınıza gelen sorabilirsiniz 😊 sağlıkla inşallah 💚