Ayca1903 İyi günler kızlar ilk hamileliğim 20 haftaya girdik şükür karnım kasiniyo deri dokuluyo ne yapmalıyım suan bebeyagi sürüyorum çatlak olur mu kasıntı olunca ?
uraluygar Ayca1903 dus jeli ve lif tarzi seyler kullanma vucuduna, bebek sabunu yada yenidogan bebek sampuani kullan. Banyo sonrasinda da bebek yagi ile yagla kendini :)
sezcag İyi günler evet çatlamaya çok müsait kaşımamalısın kaşınınca elimi gezdiriyorum ben sürekli nemli tut iyi geliyo