Merhaba ben de aynı sorundan muzdaribim malesef:( 37+3′üm şu an, son 1 ayım böyle geçti.. hamilelik öncesinde ne kabızlık ne hemoroid problemim vardı düzenli tuvalete çıkardım.. ben de günlerce yürüyemedim oturamadım, at kestanesi yağını pamuğa sürüp şişlerin üstüne pansuman yaptım ama geçmedi şikayetlerim. sonra mecburen bir genel cerraha gittim ve kadın doğumcumun da onayıyla fitil ve krem kullandım. Geçti. Sonra kabızlık sebebiyle yine tekrar etti ve memeler 3′ledi :( yine fitil ve kreme başladım, şimdi geçti tekrardan şükür. Ama şu an kabızlıkla savaşıyorum. Activia yoğurt, kayısı, hoşaf, erik kurusu, ve bol lifli beslenme sebze yemekleri… malesef hamur işi ve protein de kabızlığı tetikliyor. Yine ara ara bu tedbirlere rağmen kabızlık yaşıyorum ama çok sürmüyor şükür. Doktor bir de bana dayanabilirsen sirkeli pamuk koy demişti şişlikleri ufaltıyormuş. Ama özellikle ağrılı döneminde çok yakıyor ben pek uygulayamadım hele sıcakta kokusu çekilir gibi değil ama dene istersen.