Merhaba anneler,
Sizlere doğum hikayemi tüm acılarıma rağmen az kısmını anlatmak isterim biraz uzun olabilir🌸 3 gündür çektiğim ağrılarım vardı dün sabah nişanım gelmişti, hastaneye gittiğimde açılmam hiç yoktu ve kendi isteğimle sancılarımı evde çekmek istedim. Gece oldu sancılar dayanılmaz hala geldi 7 dk 1 sancı geliyordu yada daha az, geceleyin hastaneye yeniden geldim kendi doktorum bayram izinindeydi ve hastanede sadece tek doktor vardı, yatışımı reddettim Açılmam olmadığı için eve yeniden geldim sabaha karşı sancılarım nefes kesen şiddetindeydi Öğlen hastaneye yeniden geldim vajinal muayenemde 2 cm açılmam vardı yatışımı kabul Ettim, odamda pilates ve sıcak duş aldım bu sefer ebe kontrol etti 3 cm açılmam vardı, sonrasında suni sancıyla desteklediler 1 dk 1 sancı çektim nts bağladığımda 100 ün üstünde sancım vardı, açılmam 5 cm olmuştu. Sonrasında sürekli ameliyat odasında açılmam kontrol edildi ıkınma hareketlerine başladım çömeldim duşta sıcak su uyguladım ama nefesimi doğru veremiyordum sancılarımı çok çektim 3 gündür uykusuz olduğum için hareketli değildim. En son doktor ve ebeler karnıma bastırdılar zorlu bir süreçten sonra bebeğin kafası görüldü ve tam açılmam vardı, 10un üstünde Güçlü güçlü sancım geldikçe ıkınmamı istediler aynı zamanda yalvarıyordum yapamıyorum beni sezeryana alın diye almadılar ve bebişim çıkışını hissettim kucağıma verdiler sancım birden kesildi her şeyi unutturmuşru sanki. Ne kadar çok sancı çeksemde o anki mutluluk beni rahatlattı. Kendi doktorumun olmaması beni endişelendirmişti bu yüzden her hastaneye gelişimde reddettim evde de ne zaman geçiyordu ne sancılar e iyisi hastaneye deyip öğlen 1 de giriş yaptırıp akşam 7 de doğumum gerçekleşti. Hiç inanmazdım normal doğuracağıma ama başardım çok şükür . Buda benim doğum hikayem umarım isteyen herkese rabbim yaşatır, gebe annelerimizin de doğumları istedikleri gibi geçer🥰