Arkadaşlar ne hayaller kurmuştum burada doğum hikayemi şöyle yazarım böyle yazarım diye. Ama içimden gelmiyor. 4 gündür hastanede yatıyordum ikiz bebekler için sancım sürekli durduruluyordu ancak dün gece durdurulamadı ve üzerine bir de kanama olunca acil sezaryene alındım. Çocuklarımı yakından bi kere bile göremeden kuvöze aldılar. Allah rızası için söyleyin sizin bebekler ne kadar kaldı küvozde. Nolur yavrularım için dua edin, gözümü bile kıramadım hala…