Yasinimm 13 günüm kaldı doğuma emin ol korku öyle fazlaki içimde birde alttan muhane acısına bile dayanamadım bittim resmen doğumu düşünemiyorum. Birde ilk olcak arada kendi kendime ağlıyorum Ama sonra diyorum. Öylede böylede doğacak yapacak birsey yok canım cıksada. Olcak karnım da kalamaz diyorum ama çok zor tahmin ediyorum bir alttan bakmaya dayanamayan ben doğumda. Bittim kesin İmkanım. Olsa kesinlikle özele. Giderdim sezeryan falan İÇİN