27 haftalik gebeligim. Erken dogum riski için kullanacagim igneyi. progestan kullaniyordum kasılmalarımda artış oldu igne vurulucam doktorum yarim yarim 3 gun arayla vurdur dedi. Ama genelde hep haftada bir kez vurulunuyor. Sizde 3 gunde bi vurulan varmi . Yarim vurulunca sanki fayda etmeyecek gibi geliyor bana.