Kızlar bugün kürtaj oldum bebeğin kalp atışı yok diye bende de normalde kan pıhtılaşma var gebeyken ikinci kızımda kullamdim ilk benegim zaten 38 haftalık ölü doğdu meğerse kan pıhtılaşması varmis sorum şu çok erken biliyorum ama tekrar gebe kalmak için folik asit kullancam ama aspirin de kullansam mi bu aşamada bilemedim