tlnnlt mhndshnm bu haftaya kadar yoktu benimde yeni başladı normal diyenler var yarın sabah doktora gideceğim alacağım cevabı burdan paylaşırım
tlnnlt mhndshnm canım doktordan geldim eş yerleşiyor kanama yoksa sorun değil dedi ama önlem amaçlı progestan hap verdi haziranın ilk haftası tekrar gideceğim
Aslinur Nazli_ayar bende 5 haftalığım dün akşam dedim herhalde adet olucam okadar kötüydüm lavaboya gitmeye korkuyorum kanama olucak diye piakolojim bozuldu ☹️
tlnnlt Ays0 ne güzel maşallah benim cinsiyet için çok erken ilk etapta sağlıklı olsun ama kız olmasını çok isterim 🙏🏻
feyzaa34 tlnnlt normal canım 2. Trimesterde düzeleceğiz bende 11 haftalığım sabah 20 aylık kızım var beni çok üzdü benimde şuan fena sancım var😞
tlnnlt feyzaa34 bende biraz stres yaptım onunda etkisi vardır diye düşünmedim değil..Kızın neden üzdü umarım sağlık problemi değildir
Ouzc mhndshnm ayy bend3 de aynı bunlar var bir de regl olacakmışım gibi ağrıyor. Geçen haftasonu da böyle oldu pazartesi doktora gittim normal bunlar dedi. Ama şimdi yine öyle. Yine korkuyorum. Ama doktor kanama olmadığı sürece normal karşıliyor
feyzaa34 tlnnlt canım kızım sürekli kafasını biyere vuruyor küçük bebek gibi dün babasının yanında sokakta düştü yüzü kıpkırmızı çizildi bu sabah kafasını vurdu ve sürekli ağlıyor beni fena yordu😞😞😞😞
mhndshnm tlnnlt Bende kullanıyorum zaten progestan canım iyi o zaman inşallah sağlıkla alırız kucağımıza 💙