Bubuseli 35+5 tüm gece uyuyamadım ilk önce belim zanettim sonra öyle bi kasık ağrısı yaşadım ki doğuruyorum zanettim yumurtalıklarım resmen yerinden koptu sanki üşüttüm mü dün yada biraz fazla mı ayakta kaldım bilmiyorum yada doğum mu yaklaşıyor bir fikrim yok ama sıcak bi duş alıp bir çay içtim şuan biraz daha iyiyim 5 dakika uyumadım nerdeyse bacaklarıma kadar ağrı hissettim