4455 ağrınız vs var mı. Benimde tam 30. Haftada kahverengi pembe gibi leke olmuştu, erken doğum yapicam falan diye çok korktum kafamda kurdum sürekli. Soğukkanlı olmaya çalıştım, ama ertesi gün doktor kontrolüm vardı. Tahlil falan yaptı, idrar yollarında enfeksiyon çıktı. Onun yaptığını söyledi. Başka bir sorun görmedi çünkü. Sizinde öyle bir şey olabilir