Teslime42 bize gebe eğitimlerinde nişan gelirse sadece doktorunuza bilgi verin yeterli demişlerdi. Suyunuz gelirse acele etmeyin sakin olun öyle acele etmeden gelin, adet kanaması gibi bir kanama olursa, ya da sancılar 6-7dk da bir düzenli olarak gelmeye başlarsa hemen gelin beklemeyin dediler.
Ben 38+3′üm şu an, 37+5te nişanım geldi hatta ertesi gün de yine parça parça geldiğini gördüm, doktora mesaj attım, sorun yok dedi. Yine üstte yazdığım şeyleri tekrarladı. Blog yazılarında da okumuştum nişan gelmesi doğumun başladığını değil, yaklaştığını gösterir ancak ne kadar yaklaştığı hakkında bir bilgi veremez, kimisinde iki gün sonra kimisinde iki hafta sonra doğum olabilir yazıyordu.