Arkadaşlar, dun sağ tarafimda bel kısmında bir ağrı başladı sonra sağ böbreğime vurmaya başladı ara ara kasiklarima sancısı atıyordu. Araştırdım biraz idrar yolu enfeksiyonu gibi 7+2 oldum sizler yaşadınız mı hiç böyle bisey naptiniz ? Cuma günü randevu alabildim bi sıkıntı olmaz inşallah demi?