Elifadgzl Adetiniz biter bitmez başlayın size bir kaç kuraldan bahsedeyim
Öncelikle testi sabah ilk idrarla yapmıyoruz gebelik testinin tam tersi
Testi öğle 12-4 arası yapıyoruz
Öğle yapma imkanın yoksa akşam 8-10 arası
Testi yapmadan 1 saat önce sıvı alımını durduruyoruz (su çay vs.)
Lh hormonu vucudumuzda hep var ve t çizgisi silikte olsa her zaman çıkacaktır. Ama bu bizim için bi anlam ifade etmiyor . T çizgisi c çizgisi kadar koyu yada daha koyu olduğunda yumurtlama gününüz demektir. Çift koyu çizgiyi gördüğünüz gün ve peşinden gelen 3 günü değerlendiriyoruz.
Diyelim ki çift çizgiyi gördünüz değerlendirdiniz ertesi gün tekrar çift çizgiyi görebilirsiniz. Yumurtanız hemen çatlamamış olabilir bazı insanlarda maksimum 3 gün sürüyor (benimde öyle olmuştu) yumurtlamayı gördükten sonra Çatlamayı görene kadar yani t çizgisi silikleşene kadar teste dvam ediyoruz. Siliklemesi çatlama anlamına geliyor. Çatlama günüde dahil değerlendir mutlaka. Bu bilgileri kaydedin başlayınca lazım olur yine aklınıza takılan birşey olursa yazarsınız🤗