Merhaba kızlar,
habersiz gelen bebeğimle hamileliğe alışmaya çalışıyorum .. 20 haftalık oldu ama şu son haftaya kadar sürekli kusma baş dönmeler hiç geçmemişti. Çok şükür daha iyiyim bu hafta derken bu defada kalp sıkışmalarım başladı nefes almada zorluk . hastanede yattım ama tüm tahliller temiz çıktı. Acaba aynı sorunu yaşayanlar var mı aranızda ?
Birde doğumdan oldum olası korkarım iş ciddiye bindikçe kızım içerde büyüdükçe karnım çıktıkça o hiç durmadan hareket ettikçe her gece yattığımda doğum aklıma geliyor ve korkusu geçmiyor ..
Tavsiyeleriniz neler 🙈