Mltems çok sevindim ikinizinde sağlıklı olmasına. Kilosuna takılmayın önemli olan sağlıklı olması ve küvezde yatmaması. Büyük oğlm 2.196 kg doğdu ödem gidince 2050 kaldı ufacıktı avucumdan küçük yüzü vardı ama büyüdü çok şükür. Hatta ufak bebekler daha güzel topluyor kendini. Rabbim sağlık versin yeterki. İnşallah rabbim analı babalı büyütür. Hayırlı iyi bir evlat olsun inşallah.