Mom5444 benim de dün aynıydı, karnımın alt tarafı ve belim çok ağrıdı, yattım olmadı kalktım olmadı, bebek toplandı karnım sertleşti sonra deli gibi vurmaya başladı. Eşim minoset verdi yarım sonra geçti. Bu aralar yorulma da var ondan sanırım, 33 haftadayım minnoş biraz daha dayansın içerde dua ediyorum.