Kızlar bir şey sorucam, az önce acilden geliyoruz bugün hareketini hiç hissetmemiştim bizde tedirgin olduk acile gittik. Nstde 2 sefer hareket edince doktorum serum takılıp tekrar nst’ye bakılmasını istedi, 2 nstde hareketliydi ama iki nst sonucunda da sancım çıktı 70 80 arası, düzensiz sancılardı. 100′e çıkınca mı doğum sancısı oluyor yoksa sancı derecesi değil de dğzenliliği mi önemli?