Candanzeynep benimde tüp bebek canım ama 3 aya kadar hep alttan muane edildi doktorum profdu. Daha sonra pahalı olduğu için kendiside sıkıntı yok başka doktora gidebilirsin denişti oda bir kere alttan bakmıştı bir sıkıntı olmadı çok şükür şuan 33 haftalık hamileyim neden alttan bakılmaz dedi acaba hemşire onu merak ettim, geçmiş olsun bu arada gerçekten şansın varmış herkes okur ama insan olamaz gerçekten bunu bir kez daha görmüş olduk yani