Arkadaslar. Suan 5+3 um. Iki gun once gebe oldugumu ogrendim . Ve hemen kipkirmizi oldu inanamadm bidaha yaptim ve ikinciside hemen kirmizi oldu. Sizce 5+1 de bu kadar koyu olmasi normal mi yoksa bebek dahami buyukdur. Yani kisacasi şu ki . Adetim uzerinden bi hafta gecri ve siddetli addet agrisi cekiyordum. Adet olcagimi saniyordum ve hamile oldugumu ogrendim. Sizinkiler kac haftalikken ne koyulukdaydi..??