Hanımlar 36 haftalık hamileyim bebeğim iki hafta önde 38 haftalık yani bu akşam 10 dan beri karnımda ara ara gaz ağrısı gibi ağrı olup geçiyor şuan da da karnımda geçmeyen bi ağrı var doğum belirtisi mi ? Özele gitmediğim için doktorumu arama gibi bir şansım da yok, bilgilendirirseniz çok mutlu olurum