Bugün tam 22 haftalığız ikinci gebeliğim bacılarım ikinci gebeliğim olmasına rağmen geç hissetim bebeğimi bi ara hiç hissetmedim korktum doktora gittim 14 haftada bi kanamam olmuştu progestan kullanıyorum halen bide doktor suyun biraz fazla demişti geçen hafta sorun şu bebeğimin hareketlerini hep rahimimden hissediyorum karnımda değil acaba çokmu saçma bi soru demeden de alıkoyamıyorum kendimi nasıl olmalı bir fikri olan varmı ?