Miranannesi enfeksiyonu yüksek çıktığı için almak durumunda kalmışlardır, bebeğin sağlığı için gözlem alfında kalması daha iyi olur. Evet üzücü ama elinizde olup hasta olması da kötü o yüzden inşallah çabucak enfeksiyonu düşer. Sütünüzün artması için bolca sıvı alın Malt içeceği bana çok iyi geldi. Tahin helvası yiyin. En kısa zamanda bebeğinize kavuşun inşallah