Arkadaşlar merhaba 3. Bebeğime hamileyim 2 oğlum var bu sefer Allahın izniyle kızım olucak. Şöyle ki isteyerek gebe kalmadım düşünmüyorduk hemde hiiiiççç. Oğlum 4 aylıktı gebe kaldığımda. Oğlum 40 hafta 1 günlükken doğdu o süreçte vücudum mahvoldu saçlarım felaket hale geldi bende omuzda kestirdim ayrıca kalçada acayip sivilcelenme oldu ve geçmedi hamilelikten midir yada geçer mi acaba neredeyse doğrucam fakat 2.hamileliğim başlamadan oluştu bu sorun ve halen devam ediyor. Saçlarım da bir santim dahi uzamadı ve birsürü bakım yağı Krem kullanmama rağmen gene Süpürge gibi oldu hiçbir maşa kurutma düzleştirici falan da kullandığım yok napıcam ya kilodan söz dahi etmiyorum 115 kilo oldum 8 aylığız eşim beni çok seviyor halen fakat arada bir örnekler vererek keşke sende böyle olsan şöyle olsan diyo üzülüyorum içten içe ama şakaya vurarak dediği için de birşey demiyorum bu sorunlarım için nolur yardımmmm