Alisaseyma Fransa’da yaşıyorum 1 hafta önce test yaptım pozitif çıktı . Doktoru aradığımda 12. Haftada gelin çok küçük şuan zaten gerekmiyor dedi bu hAmileliğimden önce kürtaj oldum doktorun dediği mantıklı mı ? Siz ne zaman gittiniz ?
Maheste Alisaseyma gebelik testinde öğrenir öğrenmez sağlık ocağında ki Aile hekimim en yakın zaman da git dedi 5 haftalık gittim değerlerime baktı hamilelik var ama kese daha görünmüyor demişti 7. Haftada gittim ve çok şükür kese görünmüştü 🙏 hayırlı olsun Allah sağlıkla kulaklarımıza almayı nasip etsin 😊
Mavi34 Alisaseyma çok geç çağırmış orda uygulamalar öyle olabilir. Hollandada kuzenim var 12.haftaya kadar muayne oluyor ama asla düşük önleyici ilaç felan vermiyorlarmış bebek sağlıklıysa yaşar 12 hafta dolarsa biz vitamin vs veririz diyorlarmış sizde de öylemi acaba. Başka doktora gitme şansınız yokmu
Narinko Alisaseyma yanlış bir tutum. Dış gebelik olup olmadığına bakmak ve keseyi görmek için daha erken gitmelisiniz. Sonrasında kalp atışı için de gitmeniz gerekiyor. 9.haftaya kadar atmadıysa bir sorun var diye değerlendiriliyor. Bir de kürtajınız var. Bence doktoru değiştirin.
Alisaseyma Mavi34 evet aradığımda 12 inci haftada gelin diyorlar bebekte bir problem var mı yok mu 12 inci haftada mı öğrencem üstelik şubatta kürtaj oldum ne kadar saçma