Geçen hafta sezeryan doğum yaptım. İlk sağ omzum ağrıdı serum verildi geçti eve gelince de sol tarafta ağrı başladı ağrı kesici içmeme rağmen geçmedi.
Aranızda yaşayan veya öneri olan var mı?
Haftalık kontrolüme daha var evde yapabileceğim bir şey var mı?