butterfly_ 26 haftalık hamileyim henüz çatlak yok belki de zamanı gelmemiştir bilmiyorum 😀 sizin var mı ne zaman başladı ve ne kullandınız ?
Hellolo butterfly_ heran 😂 inşallah çatlamazsınız benim yoktu son iki haftadır başladı 36 dayım hayırlısı dedim saldım artık önümde doğum gözümü korkutuyor onları düşünemiyorum 😂😂
Fatosx butterfly_ ben 20+6 oldum, bebe yağı flan sürüyorum sürekli nemlendiriyorum çok korkuyorum çatlar diye insallah çatlamaz. Sizde dikkat edin birden çatlıyormuş çünkü. Kız kardeşiminki son haftasında çatladı
Yase61min butterfly_ 35. Haftada düzenli yağ kullanmama rağmen çatlak oluştu ben şok 😳 az kaldı çatlaksız bitiriyorum derken😂
Soe butterfly_ az önce belimde ufak bir kırmızı çizgi görüp çok üzüldüm devamı gelecek demek galiba bu 😒 30+6yım 8 kg aldım. 12. Haftadan itibaren 2 günde bir mustela yağ sürüyordum 20 haftadan sonra hergün bio oil yağ kullanıyorum ama yetmedi galiba.
BelisinAnnesi İkinci gebeliğim bitane çatlağım yok karnımda falan kişiden kişiye değişiyor demekki sadece sağ bacağımın arkasında damarlar çıktı ortaya . Çatlak dediğiniz beyaz beyaz yırtık gibi olan şey dimi valla yok :) 🤷♀️ Krem falan hiç kullanmadm
AltinYildizMom BelisinAnnesi bendede henüz yok erken de merak ettim kac kiloydunuz doğuma kadar ne kadar almıştınız belki ilgisi vardır diye merak 🤭
BelisinAnnesi AltinYildizMom ilk gebeliğimde 45 le hamile kalmıştım çok zayıftım baya aldım 62 yle doğum yapmıştım. Şimdi ise 54 le kaldım 65 kiloyum canım
AltinYildizMom BelisinAnnesi hisettim galiba 🤭 bende 45 kiloyla kaldim 19+1 50 oldum suan ama bu gidişle bende 60 ları görücem sanırım vücudum catlamaya müsait değil gibi geliyor bana bilmiyorum zamanla görücez tabiki ama
BelisinAnnesi AltinYildizMom nemlendir duşlardan snra inşallah senin de olmaz çatlaman :) ben sadece normal yüz nemlendiricisi sürdüm hep başka bsey yok
AltinYildizMom BelisinAnnesi baby yağı kullanıyorum duştan sonra ama sadece öyle sürekli süremiyorum sadece inşallah olmaz teşekkürler 🙏