Merhaba kızlar 10 mayısta normal doğum pozitif hikayemı yazmıstım. Sizlere simdi bir kaç sorum olucak fakat normal dogum yapanlardan bilgi almam gerekıyor. Daha doğrusu kaç kişi yasıyoruz bunları ve normal mi diye merak ediyorum doktor kontrolum bir ay sonra cunku içimi rahatlatmaya ihtiyacım var.
Doğum sonrası ıkı gun sonra bir dikişim idrar yaparken sızlamaya ve zonklamaya basladı. Kuyruk sokumumda otururken cıddı agrım var hemoroıd yok ama hemoroıd mınderı rahatlattı. Sırt kol ve bel agrılarım var kendımı sıktıgım kastıgım ve ıkınmada cıddı efor harcadıgım ıcın dıye dusunuyorum fakat mıde bölgesinde özellikle göğüslerin alt hizasında sıkısma gibi bazen benı bır kaç dk duraklatacak bir agrım oluyor.karnımda ki tuhaf agrıda böyle bayılacakmısım gibi bir his uyandırıyor. Bugunde vajendekı dıkıse bakayım neden sızlıyor dedım bir de ne göreyim rahim girişi dikişten ayrı bölge iltihap kaplamıs gibi iltihap görünümü var ama dikişten alakasız bir yerde kimler yasadı kimde aynıları var yada kimler bu durumda neler yaptı yazabılırsenız doktora gidene kadar panık yapmayıp kendımı rahatlatacagım 🙈