Bade1 Cilemsimsek benimde 9 ama gelesi yok gelsin diye squat falan yapıyorum ama sadece bacaklarım et kesiği oldu ve şişti hahshsh 😂 başka bi işe yaramadı
rjbngnsky49 Benim de 10 gunum var ama sezeryan olacak.ilki de sezeryan olduğu için. Artık çok zorlaniyorum.egilip kalkmakta oturmak felan bugün fırının içini eşime sildirdim o derece yani 😬