butterfly_ Bizde yanlış hatırlamıyorsam 25 26 hafta gibi aldık 34. Hafta gibi geldi pandemi yasaklar falan gelmesi uzun sürüyor odaların. Bence hiç erken değil, alabiliyorsanız şimdiden her şeyini alın. Erkenden gelse bile 30 haftada yıkama, ütü hepsini halletmiş olursunuz. Sonra hareket edecek haliniz olmuyor ağırlaşıyorsunuz 🥰🥰