ne akıntı oluyor yumurtlama belirtisi olarak oneden aşırı yoğun olurdu anlardım nede ovulosyon koyu oluyor 2 aydır göremedim yumurtlama doktor 3 ay süre verdi normal yolla gebe kalmam için olmuyor olmuyor bide bu eksikti yumurtlama göremiyorum yok adet düzensizliği yok çikolata kisti ağrısı sızısı bide bu çıktı şimdi olmuyor ne yapsam olmuyor o kürü deniyim diyorum şu hormonu bozuyor bunu deniyim diyorum kisti olan yapmasın zararlı yazıyor olmuyor olmuyor hiç umudim kalmadı hevesim kalmadı heyecanım kalmadı 😢😢😢