Orticci 33 hafta olduk ve bazen oksijen yetmiyor nefes alamıyorum içim daralıyor siz ne yapıyorsunuz bu durumda
rukiyeeefeee Orticci bizde 33 haftalığız ben en başından beri bu şekildeyim hem nefes darlığı hem çarpıntı mahvetti beni
Mom789 Orticci 34deyim benimde aynı 1 aydır nefesim yetmeyecek ölecek hissi gibi resmen kafayı yiyorum
midekoruyucu Orticci benim de oluyor arada öyle çok da yemiyorum ama ☹️ Özellikle geceleri çok sıkıntı çekiyorum. Bi çözüm de bulamadım
Busra3509 rukiyeeefeee bnmde aynı sekilde nabzım 140 dan asagı değil hergun Nefes darlıgı dan bayılcam artk
rukiyeeefeee Busra3509 oww sizinki çok fazlaymış benim nabız 110 da falan oluyo en fazla ben bile bunda bu şekildeysem sizi düşünemiyorum allah yardımcımız olsun doğsalardı bi hayırlısıyla
Busra3509 rukiyeeefeee amiiiiin Gercekten ben artk bayılacak gibi olyorm. Nefesm kesilyo En basından böleydi 36 oldum hala aynı