HlyaSinanAk Kanal tedavisi olan disim iltihaplandi sisti onerisi olan var mi cok aci cekiyorum 35+0 haftalik gebeyim
NaimeYilmaz HlyaSinanAkbenımde dısım sısmıstı doktorum dıscıye gıtmemı önerdıklerı tedavıyı kendısıne danısmamı soyledı bır cok tedavıye ızın verıoruz demıstı 🤷♀️ Ama ben gıtmedım
HlyaSinanAk NaimeYilmaz bu disim 3 aylim hamileyken de agrimisti sonra gecti idare ettim yine patlak verdi. Cekilecek demisti kurtulusu yok demisti o zaman. Bilmiyorum valla ne yapacagimi sasirdim dogumuma 3 hafta kaldi az daha idare etseydi ne olurdu😣