Hilalibrahimkartalms16 Kızlar hastaneden geldim evde kıvrandim ağrıdan Br türlü geçmek bimiyor kafayı yicem 31+1 günlüğüm 3 serum taktı lar ve haladaha geçmedi sizinde agriyormu
Sinemer3n Hilalibrahimkartalms16 maleseffff biseyde cikmiyo bi kere idrar yollari dedi ilac verdi ama agri oluyo 35+4 olduk
Yildizanne Hilalibrahimkartalms16 benimde çok vardı ki hala var ama yastığım normalde alcakti onu yükseltim sanki etki etti sinüzit nefes alıp vermekte zorlanma etkili olabilir ayrıca bol suuu