Acemianne12 yapıştırma yapıyorum mu dedi. Ben doktoruma sordum benimki yapıştırma mı diye. Güldü öyle birşey mümkün bile degil. O halk arasında koyulan bir isim. Normal dikişle aynı. Sadece farklı bir iplikle dikiyoruz dikişleri almaya gerek kalmadan kendisi eriyor. Adı da yapıştırma degil estetik dikiş demişti.