Meko20 39+3 hicbisey yok.squat yuruyus hurma hepsini yapiorum demek zmani var az oncede doktora mesaj yazdim bi sknti olmazsa bekleriz daha dedi sknti olirsa bizde baslatabliriz dedi sknti olmasinda bekleyelim.napalim ama cidden bunaldim artik hem.vucut agir hareket edemiorum.20.kg dan fazla aldim hem.bacak arasinda sanki bi karin daha varmis hissi evde 4 yasinda bir oglum daha var her an evi duzenli temiz tutma istegm var camasir sepetinde 1 cirap.birakmayip hemen yikiorum bise birikmesin die comelerek yer siliorum belki gelir die yok anam.yok ben yoruldumda bu cocuk.yorulmadi😀