bademsekeri42 Kızlar aranızda gebelik zehirlenmesi geçiren oldu mu belirtileri neler , ne yaşadınız ? Bende biraz şüpheleniyorum kendimden ama telaşe kapılmak istemiyorum yarın acile gidicem inşallah bişey yoktur .
Pelin__1 bademsekeri42 Vücutta özellikle el ve ayaklarda aşırı ödem, karın bölgesinde ağrı, yüksek tansiyon bu belirtileriniz var mı
Biranne2 bademsekeri42 tansiyonda yükseklik ve idrarda protein kaçağı birlikte olursa gebelik zehirlenmesi oluyor canım yaşadım 37 de sezeryan oldum
tazeeannee bademsekeri42 Ben 24. Haftamda hafif olarak gebelik zehirlenmesi geçirdim ve 1 hafta yattım hastanede, tansiyonum 15 16-9 oluyordu ve aşırı şekilde ödemim vardı 24 saatlik idrarımda da protein kaçağı 430 çıkmıştı 300 çıkması gerekiyormuş, çok şükür o günleri atlattım şuan 36. Haftamdayım riskli gebeliğe gidiyorum tansiyonum hala daha 13 ve 14 🤦🏻♀️
ballisiyavrum bademsekeri42 arkadaşımın aniden burun kanaması ve enseden başlayan aşırı baş ağrısı oldu.doktor hemen çağırdı ve acil sezeryana alındı.
bademsekeri42 Pelin__1 kollarım 2-3 gündür çok uyuşuyo ve şişlik hissediyorum karnımın üst bölgesinde sürekli batma hissediyorum aşırı halsizliğim var bebeğin hareketleri normal ama nefes darlığı çekiyorum 2-3 gündğr aldıgım nefes yetmiyo gibi
Gamzeee89 Biranne2 bunun doğumdan başka çaresi yokmu acaba geçen hafta idrarımda protein sızıntısı war az bişi dedi pzt tekrar wericem idrar ama korkuyorum protein kaçağı olmasından 34 haftalıgım şuan
Biranne2 bademsekeri42 korkmaaa asla benimde o haftalarda oldu moralini yüksek tut tansiyonu etkiler bak stres doktorun zaten sana herşeyi söyleyecek korktuğun bir olay olur git ihmal etme düzenli kontrol olucak sana zaten bak doğdu çok şükür şimdi bunda da yaşayabilirim zaten 20 Li haftalarda başlıyor onun öncesi pek olmuyor ama asla kendini yıpratma
Hilalbyz Bende zehirlenmeden şüpheleniyorum, elimde yuzumde ayaklarimda şişliklerim oluyor çok fazla, tansiyonumda yuksek cikiyor, doktor bayramdan sonra hemen gel dedi gidicem bende
bademsekeri42 Hilalbyz bizimde pazartesi kontrolümüz ama korku saldı içini acaba geç kalır mıyız bişey olur mu diye 😞
bademsekeri42 Biranne2 Sağol abla işte elimde değil korkuyorum zaten belirtilerini internetten okudukca kalbim çıkacak gibi çarpıyo eşim sakinleştirmeye çalışıyo pzartesi kontrolümüz var beklesek çok geç kalmış olur muyuz acaba diye düşünüyorum
Biranne2 bademsekeri42 hayır korkma randevuna git sakin kal bak atlattım sende atlatacaksın Allah’ın İzniyle tuzu gerekirse kes hiç kullanma tamam mı tansiyonu çok etkiliyor ben bu hamileliğimde hiç yemiyorum zaten sana doktorun herşeyi anlatacak baktın için rahat etmedi başka doktora da görün için rahat etsin
Biranne2 Gamzeee89 malesef şiddetlenmeden gelebildiğiniz yere kadar geliyorsunuz benim 20 Li haftalarda oldu baya iyi dayandık ama tansiyonu hep takip ettim çok dikkat ettim stres bile yapmadım eşime dedim beni asla strese sokmayın doktor da dedi ve riske atmadım normal doğumla bi süre sonra gelişimi geriliyor zaten bebeğin yani hızlı bir şekilde değil tabi ama en iyisi anneyle bebeğin zehirlenmeden doğması çok iyi haftalardasınız korkmayın Allah’ın izniyle bazıları çok çok erken doğurmak zorunda kalıyor
Gamzeee89 Biranne2 zaten tansiyon sorunum war gebeliğimin başından beri günde 2 defa ilaç içiyorum aynen yinede riskli haftaları atlattık ama ilk gebeliğimde 34 haftalıkken oldu bunda inşallah öyle olmaz 😔
Biranne2 Gamzeee89 inşallah aklına kötüyü getirme emin ol getirince oluyor çünkü benim öyle oldu tuzu kes kesinlikle çok etkiliyor tansiyonu