Biranne2 Gizemcetinn 12+5te öğrendim canım ama net görmek önemli bizde odadaki herkes gördü eşim ben doktor sekreter 😅
ebozbey Gizemcetinn bana 12. Haftada bence erkek dediler başka doktor kız dedi şimdi 17. Haftadayim bakalım pazartesi net öğreniriz inşallah😂
buglemmom99 Gizemcetinn 12+5de gittim kız gibi dedi ama çok uzun baktığı içim 1ay sonra gel tam belli olur dedi bacaklarını acmadı
Sansyoncam Gizemcetinn 11+6 da gittiğimde erkek olabilir diye tahmin etti ama bakalım hayırlısı erkekler çabuk belli ediyormus kendini diye de duydum ama hayırlısı sağlıklı olsunlarda🙏